Stránka 1 z 1

Problém s prihlásením na XIMSS

PříspěvekNapsal: čtv lis 01, 2007 19:25
od Robo77
Tak od včera my nejde prihlásiť sa na Sipnet!
Nefunguje ani prihlásenie priamo na stránke Sipnetu, skúšal som si zaslať nové heslo (nešlo) a aj vytvoriť svoj účet znova (hlási niečo také že užívateľ už existuje).
Neviem po rusky a Google translator tú stránku tiež nevie poriadne preložiť.
Má niekto podobný problém?
Vie my niekto poradiť prosím čo s tím :?.

PříspěvekNapsal: úte lis 06, 2007 16:25
od Robo77
Fakt nikto nevie čo stým je :( .
Viem minimálne o 2 ďalších ľuďoch čo majú ten istý problém.

PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 20:00
od Robo77
Toto som objavil na stránkach sipnet.ru (preložené z ruštiny google transtalorom):

If within 30 days from the date of registration, you will not do calls, the primary account is automatically deleted. If within 30 days from the date of registration, you have committed calls, but not added to your account, the primary account is also removed.

"Subscriber Access" allows to make calls outside Russia and gain full access to all network services SIPNET.

To change the status of the account to "Subscriber" need to add to your account. Minimum payment for the expense of EUR 3

Moja angličtina nieje najlepšia ale ak som to dobre pochopil tak sa účet po 30 dňoch nečinnosti automaticky zmaže a nedá sa znova z rovnakým prihlasovacím menom už vytvoriť :evil:.
Keďže potrebujem len občas telefonovať, tak sa my neoplatí zaregistrovať nový účet (posielať vždy každému moje nové číslo na to nemám nervy) a 3 Eurá im posielať určite nebudem keď si nevedia spraviť stránku aspoň v angličtine.
Škoda mohla to by dobrá alternatíva k Skype.
Nevie niekto náhodou o nejakom inom pluginu na telefonovanie do QIP?

PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 20:12
od Xeelee
Jiný zatím není a já pořád čekám na standardizaci protokolu Jingle pro volání přes Jabber.

PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 20:22
od Pafo
Ano s příchodem Jinglu se volání stane mnohem snažší. Google, co jsem četl, také přislíbil, že svůj stávající libjingle předělá po standardizaci na Jingle. Bude obrovská základna lidí co si mohou telefonovat s použitím různých klientů. Je to nesporná výhoda. Otázkou zůstává, kdy bude Jingle a kdy se objeví v Qipu? :(

PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 20:39
od Xeelee
Jestli se v něm někdy objeví :)

Jingle je protokol a libjingle (jak název napovídá) je knihovna, po jejíž implementaci je schopný klient komunikovat přes protokol Jingle.

PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 20:51
od Pafo
Jo takhle, tže klienty, které tu knihovnu teď vužívají jedou na dá se říci "beta" verzi Jinglu... A tedy asi zbytečné se ptát na časový horizont finální podoby Jingle?

PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 21:00
od Xeelee
Nevím jestli to je beta.
Prostě Jingle není standardizován a vývojáři se do implementace nehrnou.
Ne všechny implementace jsou totiž kompatibilní.

Na světě bude hned lépe až budou standardizovány protokoly pro volání a videokonference přes Jabber :)

PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 21:02
od Pafo
Děkuju za osvětlení, souhlasím. :)

PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 21:35
od Robo77
Škoda že Jingle zatiaľ nieje podporované v QIP, dúfam že sa časom niečo použiteľné objaví.
Inštalovať Skype pre pár hovorov za mesiac sa neoplatí, už len kvôli vysokej spotrebe pamäte.

PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 22:59
od Pafo
Skype instalovat se mi také nevyplatí, ale mám také dva nešťastníky s kterými občas potřebuji déle pohovořit. Tak jsem zvolil cestu o trochu menšího zla.. Skype Portable. Ale spouštím minimálně. Více na hovory používám i WLMessenger. Nicméně jingle mi vyřeší všechny starosti :D

PříspěvekNapsal: úte led 08, 2008 23:30
od Robo77
WLMessenger nepoužívam, keďže väčšina mojich kontaktov používa ICQ je pre mňa jasná voľba QIP, viac IM klientov nechcem inštalovať na PC.
To s tým Skype Portable vyskúšam občas sa určite zíde, díky za typ :).

PříspěvekNapsal: stř led 09, 2008 15:11
od Lms
Co jsem se informoval tak implemetace Jingle v klientech je různá a proto ani nekomunikují růzuní klienti spolu.
XEPy na Jingle jsou už "Proposed", takže se dá předpokládat, že brzo budou "Last Call" (už to bude standard). A v doufejme že velmi brzo budou implementovány do klientů (nejblíže k tomu asi má Psi).
Doufejme že i QIPu se implementace dočkáme brzo. :)